Anna

Hej på er!
Jag heter Anna Nilsson och jag ska numera börja blogga/gästblogga på den här bloggen vilket jag tycker kommer bli hur kul som helst! Jag är 15 år och kommer från Göteborg. Jag älskar att teckna, sjunga och dansa.
Jag snackar lite olika språk, för språk är något av der roligaste som finns enligt mig! Svenska, Engelska, Tyska, och lite Holländska. :)
Jag har två storebröder som heter Rickard och Robin, och dom är 21 och 30 år.
Till vardags brukar jag, gå i skolan, hänga med kompisar, och vara en Directioner. Haha för Lets face it. Att vara en Directioner tar upp rätt mycket av ens fritid. ;) NO REGRETS!
Det var jag! Och tack än en gång för att jag får blogga här! ^^
En bild på mig:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: