Like a dream, kapitel 2

[ Jag vet att ni flesta, tycker om när det blir lite perversiskt! Så hope u like it guys! ]

``Vi pratade lite med varandra, men efter en stund gick vi ner till dom andra, vi satte oss i soffan, men efter en liten stundflög Liam och Danielle upp på dans golvet. Vi satt och tittade på dom, det började spelas en lugn låt och jag och Louistittade på varandra och log, vi reste oss upp och jag la mina händer på hans axlar och han la sina på min midja, vi dansade sakta i takt till musiken.
Jag lutade mitt huvud mot hans bröst. När låten var slut sa han "hm, you are a good dancer" och log, "you too" sa jag.´´

Dagen därpå vaknade jag i Zayns gästrum. Louis satt på en stol och tittade ut genom fönstret. '' Good Morning Nessa '' Sa Louis till mig när jag vaknade. '' Moorning Lou! '' Svarade jag med en hes röst. Jag bad Louis titta bort en liten stund till för jag skulle ta på mig min onepiece som jag packade ner i väskan igårkväll. '' Where is my onepiece? '' Sa jag med lite nervös röst. Louis svarade några sekunder senare. '' Sorry.. '' Med en svag röst. '' Seriously, where have you, done with my One Piece? '' Sa jag med lite starkare ton i rösten. '' Haha, i'ts a long long story... But if you want to, you can take my onepiece! '' Sa Louis lite nervösare. Jag tackade ja till att få låna hans onepiece resten av dagen, sen så gick vi ner på terassen där de andra killarna satt.
-----------------------
'' R' you to ready for some breakfast? '' Frågade Niall. '' Some breakfast would not be so bad, actually! '' Sa jag till Niall som redan börjat äta långt före de andra. Jag roffade åt mig ett par mackor & ett glas med nypressad apelsin-juice. Solen sken mitt på terassen, där vi satt. När alla sedan ätit sin frukost klart så sprang killarna till Zayns swimmingpool och hoppade i med kläderna på sig. Dem fick mig att bli glad, börja skratta. Medan killarna badade tog jag och drog av mig Louis one piece, sen la jag mig ner i en solstol och började sola. Några minuter senare kom Louis upp till mig och frågade '' Want some sunscreen? '' '' Sure '' Svarade jag och la mig på mage så att han kunde smörja in ryggen. När han tog sin hyfsat, ganska kalla hand, kände jag på mig att jag rådnade och blev röd i hela ansiktet. När jag blivit normalfärgad i ansiktet igen tittade jag snett upp mot Louis som satt och masserade min rygg. '' Everything just for you my lovely! '' Sa Louis och log. Jag blev varm inombords av glädje. Tänk om man hade en underbar pojkvän som Louis. Fast det skulle nog i för sig aldrig hända att jag blev tillsammans med Louis, fast ingenting är omöjligt.
----------------------
Det började bli kväll. '' Are you with me out for a evening walk? '' Frågade Louis. '' Sure '' Svarade jag honom glatt. Jag tog på mig ett par kortbyxor och ett linne som jag fick låna utav Zayns lillasyster. Sen gick jag
iväg med Louis bredvid mig.  Klockan var nästan åtta på kvällen och det började bli en aning mörkt och kallt. '' It's cold, I'm freezing! '' Sa jag med en darrande ton. '' Came closer to me Vanessa! '' Han knäppte upp sin jacka och la sedan armen om mig medan jag lutade mig mot hans axel. Vi hittade en parkbänk som vi satte oss på och tittade på det sista av solnedgången. Jag hade aldrig varit så kär. Någonsin, vad jag minns i alla fall. Innan solnedgången gick ner helt så började vi stirra in i varandras ögon. Länge..Länge. Tills han lutade sig fram och kysste mig. '' I'm in love with you Nessa! '' '' And I am in you, Louis! ''. Den kvällen var den underbaraste kvällen som jag varit med om. Sen beslöt vi oss för att gå hem. Hem till Louis. Vi gick för det mesta tysta bredvid varann hela vägen hem.
------------------------
Vi gick in i den ganska mörka lägenheten. Men det blev snart ljust igen för att Louis tände lite lampor här och var. Sen så tände han några levande ljus. '' It's pretty romantic  '' Sa jag med en lugn röst. '' Haha, yeah, indeed! '' Sa Louis som precis börjat med kvällsmaten. Jag satte mig lite försiktigt i soffan. Jag hörde Louis som skalade någonting. Sen efter en stund kom han nästan flygandes ner i soffan bredvid mig med ett fat med massor av morötter. '' Haha, carrots? Are you serious? '' Sa jag skrattandes. '' Yeah! '' Svarade Louis högt. Han satte på tvn. Det var en romantisk film på kanalen vi tillslut tittade på. Louis satt upp i soffan medan jag låg i hans famn och han pillade mig i håret. '' Do you like it? '' Undrade Louis. '' Yes I do but, how did this happen anyway? Are we togheter? '' '' I don't know. But if you want to. '' Svarade Louis. '' Ofcourse i want to, Louis! '' Sen så fick jag den underbara känslan igen. Nu var jag tillsammans med världens finaste kille. Vi fortsatte att gulla med varandra ända tills filmen var slut. När filmen var slut kom jag och tänka på vilken dag det var. Det var söndag, i alla fall trodde jag det. '' LOUIS! IT'S SCHOOL TOMORROW! '' Skrek jag. '' Take a chill pill Nessa, It's study-day at monday, plus it is saturday today.'' Sa Louis glatt. Sen bytte vi samtalsämne och gick in i sovrummet. Sovrummet var svart, vitt och silver-aktigt. Louis slängde sig i sängen med ett skutt och skrek : '' Yeah! That's what I'm talkin' about! '' . Jag skrattade till, sen drog han ner mig i sängen också. Jag började kittla honom så han började att skratta sen drog han sig närmre och kysste mig en gång till. '' I love you sweetheart! '' Sa Louis och log mot mig. Jag log tillbaka och sa '' I love you too my carrotboy! '' Båda skrattade till och kröp ner under täcket. Jag la mitt huvud på hans bröst. Jag kände att han slappnade av. Och tillslut somnade vi båda.
______________________________________________
Jag hoppas verkligen att ni gillade kapitel 2 av Like a dream. Tack, alla underbara läsare dvs för att ni läser bloggen i övrigt. :)

Kommentarer
Postat av WilmaLundgren
2012-01-24, 21:46:44

OMC, när kommer nästa del ?

Längtar..^^

kram

Postat av Anonym
2012-01-24, 22:28:44

3.e delen kommer troligtvis imorgon eller i övermorgon! ;)

Tack för du läser! C:

/ Evelina

2012-01-29, 20:48:40

snälla mera! i love it! när kommer nästa längtar verkligen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: