En bild på Harry Och kort a.n.g min update

Som förlåtelse. För att jag inte uppdaterat er på åratal kör jag på det här inlägget.
Jag kommer dock tyvärr inte att vara tillbaka helt då jag har 3 prov + 1 förhör och 
ett extra prov som jag ej hunnit göra klart och allt det gör jag under v.49. Och sen 
har jag 2 no redovisningar + en no rapport och hemkunskap läxa till v.50 och
min egna häst att åka ut till och sköta, så jag har tyvärr inte tid, vilket
Evelina vet att jag är otroligt ledsen för, ska göra mitt bästa
för att bli bättre på att uppdatera. Och stora creeds till
dig Evelina som skriver en otroligt bra fanfic :)) xx
Vi hörs, ska försöka updatera under 
skoltiden/rasterna imorgon/idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: