NIALL TWITTRAR:


Kommentarer
2012-11-04, 13:26:22

wihoo, ja såg lite av de i sverige :D

sv: hihi,så kul :D
kramis♥

Svar: Gu vad kul! :D Var de duktiga live? :')
One Direction Swe Fansite

2012-11-04, 13:57:40

har ganska nyligen börjat på en fanfic om 1D och de skulle vara jätte kul om du ville läsa den och säga vad du tycker, de är än så länge bara tre delar uppe men mer är på väg :D

Svar: Kanske kan kika in den ja! :)
One Direction Swe Fansite

Postat av Therese
2012-11-04, 14:12:48

Hej, kan ni snälla säga till mig vem som har gjort designen på denna blogg? :)

Postat av Therese
2012-11-04, 14:13:09

Hej, kan ni snälla säga till mig vem som har gjort designen på denna blogg? :)

Svar: Justinbstories.blogg.se gjorde denna designen, men jag vet tyvärr inte om hon har kvar sin blogg, men jag kontaktade henne via e-post! :)
One Direction Swe Fansite


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: