Förlåt!

Förlåt så hemskt mycket! Ingen har bloggat på flera dagar, men det ska det bli ändring på! Denna veckan kommer vi blogga så mycket det bara går. För er läsares skull. Vi kanske till och med har tappat jätte många läsare, men det ska det bli ändring på. Som sagt ska vi söka lite gästbloggare, är du intresserad skriv lite om dig själv i en kommentar och hur ofta i veckan du kan blogga, och såklart din mejladress så vi kan mejla dig om vi behöver dig som inhoppare. Det kan även tas via msn, vilket är lättast. Vi söker 2-3 stycken!
Obsevera att vi måste ha din mejladress så att vi kan mejla dig om du blir vald.
Så, vill du alltså bli gästbloggare i denna bloggen, släng dit en kommentar nedan.

Kommentarer
Postat av klara hammar
2012-02-04, 23:53:17

Hej!

Jag heter Klara och jag skulle tycka det skulle vara jätte kul att bli bloggare på denna sidan :)

Jag kan blogga jätte ofta för vi har fått varsin laptop i skolan så jag har alltid tillgång till en dator.

Så nu ska jag berätta lite om mig själv: Jag är en glad tjej på 13 år som går på en skola med idrotts inriktning.

På min fritid så dansar, gymmar och är med kompisar.

Jag lyssnar även på 1D såklart ;)

Det var lite om mig :)

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: