A THOUSAND YEARS - PROLOG.

Jag heter Hermione. Jag är 17 år gammal, bor i London, jag har haft psykiska problem sedan jag var 13 år. Det är verkligen jobbigt ibland. Det började med att mamma & pappa blev mer och mer osams. Dom bråkade bara mer och mer för varje dag. Pappa flyttade till någon annan tjej och skillde sig med min mamma. Min egen mamma misshandlade mig när jag precis fyllt 15 år. Det är som ett mén för livet 
I skolan blir jag mobbad för ofta. Kan eller får inte se ut som jag vill, utan att bli sparkad eller spottad på. Det enda jag vill är att passa in för en gångs skull, men det går aldrig. 
 
Jag kommer aldrig någonsin att få mitt liv tillbaks. Ensamheten hemma varje dag är så trist, men jag slipper mamma i allafall. Min mamma är på något rehabliteringshem därför att hon missbrukar cigaretter och alkohol. Det är därför hon blev som hon blev. 
__________________________________________
Lägger ut kapitel 1 om en stund. Hoppas ni gillade detta, prologen kanske inte var den bästa men vänta bara till kapitel 1. Då kommer det hända massor! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: