WE ARE BACK!

Vi är tillbaka ( Jessica och Evelina ) efter ett bra tag fick vi hjälp av grymma Linnea ( Länk i menyn ) som fixade till bloggen vilket var allt som vi behövde för att komma igång igen! Vi hoppas att vi kan få en ny chans och att ni tar er tid att kommentera och läsa så att vi kan bygga upp bloggen igen efter en lång paus av flera olika anledningar men nu är vi redo! 
-
För er som är nya här på fan siten så heter jag Jessica och är en Norrlänning på femton vintrar som spenderar en hel del av mina vardagar till att lyssna på musik, sjunga, vara i stallet hos min Fodervärds häst B och mycket mer men skolan är prio ett som för alla ungdomar. Övrigt så är det nog självklart att killarna betyder enormt mycket för mig och även Robin Stjernberg och Justin Bieber. Det här inte menat att vara en personlig blogg så det får räcka. Har dels inte något annat att berätta så vi får höras!
-
Och jag heter Evelina och jag är från Småland. Fyller 15 år nästa sommar. Mina passioner är musik, det är det bästa jag vet, älskar att laga mat, shoppa kläder, titta på film, prata om kändisar och skriva/blogga. Jag tycker väldigt mycket om att skriva fanfictions och jag tänkte fortsätta med ''A thousand years'' som finns här på fansiten, du hittar kapitel 1-3 i kategorin Fanfics. Sedan gillar jag killarna enormt mycket och har följt dom sedan 2011. Justin Bieber och Cody Simpson är också även några av mina favoriter. Men som Jessica sa där uppe, nu får det räcka med info om mig eftersom det inte är menat att detta ska vara en personlig blogg. Hörs! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: